Strona milanowek.pl wykorzystuje do działania pliki cookies. Pozostając na niej, wyrażasz zgodę na ich używanie. Dowiedz się więcej »

[X] Zamknij
Strona główna »  Samorząd»  Urząd Miasta

Wieloosobowe Stanowisko ds. Archiwum Zakładowego

Kontakt:

ul. Kościuszki 45, 05-822 Milanówek
tel. 22 758 30 61 wew. 115, 250
fax 22 758 81 20

Zadania:

1. Wieloosobowe stanowisko do spraw archiwum zakładowego działa w celu przejmowania materiałów archiwalnych niepotrzebnych do bieżącego urzędowania (działalności) i ich przechowywania, ewidencjonowania, udostępniania, brakowania oraz przekazywania materiałów zasługujących na trwałe przechowywanie do właściwego archiwum.
2. Do zadań stanowiska należy:

1) przejmowanie dokumentacji - spraw zakończonych z poszczególnych komórek organizacyjnych;
2) przechowywanie i zabezpieczanie zgromadzonej dokumentacji oraz prowadzenie jej ewidencji;
3) porządkowanie przechowywanej dokumentacji przejętej w latach wcześniejszych w stanie nieuporządkowanym;
4) udostępnianie przechowywanej dokumentacji, wycofywanie dokumentacji ze stanu archiwum zakładowego w przypadku wznowienia sprawy w komórce organizacyjnej;
5) przeprowadzanie kwerend archiwalnych, czyli poszukiwanie w dokumentacji informacji na temat osób, zdarzeń czy problemów;
6) inicjowanie brakowania dokumentacji niearchiwalnej oraz udział w jej komisyjnym brakowaniu;
7) przygotowywanie materiałów archiwalnych do przekazania i udział w ich przekazaniu do Archiwum Państwowego;
8) sporządzanie rocznych sprawozdań z działalności archiwum zakładowego i stanu dokumentacji w archiwum zakładowym;
9) doradzanie komórkom organizacyjnym w zakresie właściwego postępowania z dokumentacją;
10) koordynowanie czynności kancelaryjnych w Urzędzie;
11) prowadzenie spraw związanych ze zgłaszaniem zbiorów danych osobowych do właściwych rejestrów.


Wersja do druku