Strona milanowek.pl wykorzystuje do działania pliki cookies. Pozostając na niej, wyrażasz zgodę na ich używanie. Dowiedz się więcej »

[X] Zamknij

Strona główna» Aktualności

Informacja o zapisach do Zespołu Szkół Gminnych nr 1

data wytworzenia: czwartek, 5 marca 2015,
data aktualizacji: czwartek, 5 marca 2015

Szanowni Rodzice! Zgodnie z  Ustawą o zmianie ustawy o systemie oświaty oraz o zmianie niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2013 poz. 1265), tzw. ustawą sześciolatkową, w roku szkolnym 2015/2016 spełnianie obowiązku szkolnego rozpoczynają dzieci urodzone w roku 2009 oraz urodzone w okresie od 1 lipca 2008r. do 31 grudnia 2008r.

Informujemy, że nabór uczniów do klasy I Szkoły Podstawowej nr 1 prowadzony jest w okresie od 16 marca do 16 kwietnia 2015 r. Rodzice/opiekunowie prawni składają wypełnioną kartę zapisu dziecka w sekretariacie szkoły. Jeżeli dziecko jest spoza rejonu szkoły, dodatkowo należy złożyć wniosek o przyjęcie do kl. I.

Rodziców wraz z dziećmi zapraszamy na dzień otwary, który odbędzie się w piątek, 27 marca 2015 roku, o godz. 18:00.

Kandydaci do klas I Gimnazjum nr 1, składają w sekretariacie szkoły wypełniony formularz zgłoszeniowy kandydata do gimnazjum w terminie od 8 kwietnia do 8 maja 2015 r. W terminie do 1 lipca 2015 r., do godz. 15.00, składają świadectwo ukończenia szkoły podstawowej (oryginał) oraz zaświadczenie Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej (oryginał) o wyniku sprawdzianu szóstoklasisty.

Regulaminy rekrutacji do szkoły podstawowej i gimnazjum oraz formularze są do pobrania na stronie internetowej szkoły www.zsg1.milanowek.pl oraz w sekretariacie.

Adres i kontakt:

Zespół Szkół Gminnych nr 1 im. ks. Piotra Skargi
ul. Królewska 69, 05-822 Milanówek
e-mail: szkola@zsg1milanowek.pl
tel. 22 758 35 24

« Wróć do listy aktualności