Strona milanowek.pl wykorzystuje do działania pliki cookies. Pozostając na niej, wyrażasz zgodę na ich używanie. Dowiedz się więcej »

[X] Zamknij

Strona główna» Aktualności

Dziennikarze ocenią urzędy na mazowszu

data wytworzenia: piątek, 17 lutego 2012,
data aktualizacji: piątek, 17 lutego 2012

W środę, 15 lutego, rozpoczął się plebiscyt „Urząd Przyjazny Mediom i Społeczeństwu” organizowany przez Warszawską Grupę Doradców PR w ramach projektu „Akademia Urzędnika Samorządowego”. 

15 lutego do dziennikarzy lokalnych i obywatelskich na Mazowszu zostały rozesłane karty, w których można zagłosować na urzędników najlepiej dbających o kontakt z mediami. Dziennikarze mają szansę wyrazić swoją opinię na temat najbardziej medialnego burmistrza, prezydenta, wójta i starosty. Ponadto mogą wskazać na najlepszego rzecznika prasowego oraz stronę internetową urzędu. Dziennikarze zostali poproszeni o podanie imienia i nazwiska swojego kandydata oraz o krótkie uzasadnienie swojego wyboru. Wypełnione karty do głosowania dziennikarze mogą wysyłać na adres: biuro@wgd-pr.pl do 15 marca. Plebiscytowi towarzyszy kampania reklamowa w RMF MAXXX. 

Wyniki plebiscytu mają pokazać, czy mazowieckie urzędy dbają o kontakty z mediami i przekazywanie za ich pośrednictwem informacji mieszkańcom. Celem twórców projektu jest zmobilizowanie mazowieckich urzędników do sprawnej komunikacji z przedstawicielami mediów oraz podkreślenie znaczenia dziennikarstwa obywatelskiego w przekazywaniu informacji opinii publicznej.

Wyniki plebiscytu zostaną ogłoszone pod koniec kwietnia na konferencji prasowej. Zapraszamy na www.wgd-pr.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: rzecznik@wgd-pr.pl i tel. 668 01 83 53

Marta Bąk

Kierownik Biura Projektu

« Wróć do listy aktualności