Strona milanowek.pl wykorzystuje do działania pliki cookies. Pozostając na niej, wyrażasz zgodę na ich używanie. Dowiedz się więcej »

[X] Zamknij

Strona główna» Aktualności

Konferencja Współpracy Międzysektorowej 2017

data wytworzenia: piątek, 3 listopada 2017,
data aktualizacji: piątek, 17 listopada 2017

Urząd Miasta Milanówka wspólnie z Milanowskim Centrum Kultury, serdecznie zapraszają do czynnego oraz biernego uczestnictwa w Konferencji Współpracy Międzysektorowej 2017, organizowanej w dniu 18 listopada br. w Milanówku.

Celem konferencji jest wymiana doświadczeń i dobrych praktyk, promocja Organizacji Pozarządowych, popularyzacja postawy społecznej oraz integracja środowiska aktywnych mieszkańców.

Jeżeli chcą Państwo podzielić się swoim doświadczeniem, opowiedzieć o swoim potencjale, podejmowanych działaniach czy planach na przyszłość, to zachęcamy do udziału w konferencji.

Na Państwa zgłoszenia czekamy do 13 listopada br.

Program konferencji:

  • 10:00 - 10:10 uroczyste przywitanie Uczestników i gości.
  • 10:10 - 11:20 I Panel - "Budowania wizerunku poprzez projekt" - prezentacja Marka Jefremienko,
  • 11:20 - 11:30 przerwa kawowa,
  • 11:30 - 14:00 II Panel "Działamy Lokalnie" - prezentacja uczestników konferencji,
  • 14:00 - 14:30 przerwa kawowa,
  • 14:30 - 15:00 III Panel wypowiedź Burmistrz Miasta Milanówka, Wiesławy Kwiatkowskiej, Dyrektor Milanowskiego Centrum Kultury, Anety Majak, Koordynatora projektu pn. "DEvelopment of sustainable MObility management in European Cities", Aleksandry Kowalczyk oraz Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej, Krystyny Kott.

Pliki do pobrania:

« Wróć do listy aktualności