Strona główna» Aktualności
Ogłoszenie o konkursie otwartym
data wytworzenia: środa, 11 kwietnia 2012,
data aktualizacji: środa, 11 kwietnia 2012
data aktualizacji: środa, 11 kwietnia 2012
Burmistrz Miasta Milanówka ogłasza konkurs otwarty na koncepcję zagospodarowania i adaptacji nieruchomości „Jedwabny Zakątek” położonej w Milanówku przy ul. Warszawskiej 36.
Celem konkursu jest:
- zapoznanie się z różnorodnością proponowanych rozwiązań programowych, funkcjonalnych i architektonicznych, a tym samym wyłonienie najlepszych prac konkursowych pod względem atrakcyjności, funkcjonalności i ekonomiki przedsięwzięcia;
- uzyskanie optymalnego rozwiązania w zakresie aranżacji i zagospodarowania wnętrza lokali o łącznej powierzchni 60 m2 mieszczących się w budynku przy ul. Warszawskiej 36 (dz. nr ew. 1/4 obr. 06-03) z przeznaczeniem na funkcje społecznokulturalne i edukacyjne oraz wstępne określenie kosztów realizacji inwestycji;
- wyłonienie spośród uczestników konkursu koncepcji i podmiotu, który zawrze umowę najmu w minimalnej kwocie czynszu wynoszącej 1000 zł. netto oraz podejmie współpracę z Milanowskim Centrum Kultury w zakresie:
- promocji Miasta Milanówka oraz produktów-symboli związanych z jego historią poprzez sprzedaż publikacji i materiałów promocyjnych miasta;
- nawiązania współpracy z lokalnymi artystami i promowania ich rękodzieła w artystycznie zaaranżowanym wnętrzu;
- pomocy w organizacji bieżących wydarzeń kulturalnych odbywających się na terenie miasta;
- zapewnienia dostępności lokalu związanej z potrzebami mieszkańców w formie, która zagwarantuje integracje lokalnej społeczności.
- Wizualizację obiektu wewnątrz (kolorystyka, wystrój wnętrza) oraz z zewnątrz (przedstawienie koncepcji zagospodarowania terenu wokół obiektu)
- Szczegółowy harmonogram i zakres prac remontowo-adaptacyjnych
- Dokument potwierdzający możliwość zrealizowania zamierzenia przedstawionego w ofercie (wstępna opinia Inspektora Sanitarnego lub inny dokument – do uzgodnienia)
Rozpatrzenie ofert nastąpi w dniu 27 kwietnia br. o godz. 10.15 w Referacie Geodezji i Gospodarki Przestrzennej w budynku Urzędu Miasta Milanówka przy ul. Spacerowej 4.
Ogłoszenie wyników konkursu nastąpi w dniu 30 kwietnia br. poprzez zamieszczenie informacji na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta oraz na stronie internetowej www.milanowek.pl, które ukaże się do godz. 16.00.
W przypadku braku uwag, których możliwość wniesienia przysługuje oferentom w terminie do dnia 4 maja do godz. 16.00, planowany termin podpisania umowy najmu nastąpi w dniu 7 maja 2012 roku w siedzibie Urzędu Miasta Milanówka przy ul. Spacerowej 4.
Dodatkowe informacje można uzyskać osobiście w Referacie Geodezji i Gospodarki Przestrzennej przy ul. Spacerowej 4 lub telefonicznie pod numerem (22) 758 30 61 wew. 240 w godzinach pracy Urzędu.
Burmistrz Miasta Milanówka
/-/
Jerzy Wysocki
« Wróć do listy aktualności
/-/
Jerzy Wysocki