Ogłoszenie nr 1/2017 - Strażnik Miejski

Pliki do pobrania:

  • Ogłoszenie o naborze
  • Kwestionariusz osobowy
  • Oświadczenie I
  • Oświadczenie II
  • Lista kandydatów
  • Wynik rekrutacji

Termin składania ofert: do dnia 17.02. 2017 r. do godz. 16.00 z dopiskiem: „OFERTA NR 1/2017” oraz podanym numerem telefonu kontaktowego.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonych kopertach:

  • osobiście w siedzibie Straży Miejskiej w Milanówku, ul. Warszawska 32,
  • lub pocztą na adres: Straż Miejska, ul. Warszawska 32, 05-822 Milanówek

Rozpatrywane będą tylko kompletne oferty, które wpłyną do podanego terminu. Aplikacje, które wpłyną do Straży Miejskiej po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.milanowek.pl oraz na tablicy informacyjnej w budynku Straży Miejskiej, przy ul. Warszawskiej 32 w Milanówku.

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2010 Urząd Miasta Milanówka / data wydruku 24.02.2021 22:25:19
Wydruk ze strony: http://milanowek.home.pl/2687,275