Ogłoszenie nr 1/2017 - Strażnik Miejski
Pliki do pobrania:
- Ogłoszenie o naborze
- Kwestionariusz osobowy
- Oświadczenie I
- Oświadczenie II
- Lista kandydatów
- Wynik rekrutacji
Termin składania ofert: do dnia 17.02. 2017 r. do godz. 16.00 z dopiskiem: „OFERTA NR 1/2017” oraz podanym numerem telefonu kontaktowego.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonych kopertach:
- osobiście w siedzibie Straży Miejskiej w Milanówku, ul. Warszawska 32,
- lub pocztą na adres: Straż Miejska, ul. Warszawska 32, 05-822 Milanówek
Rozpatrywane będą tylko kompletne oferty, które wpłyną do podanego terminu. Aplikacje, które wpłyną do Straży Miejskiej po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.milanowek.pl oraz na tablicy informacyjnej w budynku Straży Miejskiej, przy ul. Warszawskiej 32 w Milanówku.