Ogłoszenie nr 26/2017 - Kierownik Referatu Zamówień Publicznych

Pliki do pobrania:

  • Ogłoszenie o naborze
  • Kwestionariusz osobowy
  • Oświadczenie I
  • Oświadczenie II
  • Lista kandydatów
  • Karta oceny kandydatów
  • Wyniki naboru

Termin składania ofert: do dnia 21 lipca 2017 r. do godz. 15:00 z dopiskiem: „Ogłoszenie nr 26/2017” oraz podanym numerem telefonu kontaktowego.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonych kopertach:

  • osobiście w Sekretariacie Urzędu Miasta Milanówka, ul. Kościuszki 45,
  • lub pocztą na adres: Urząd Miasta Milanówka, ul. Kościuszki 45, 05-822 Milanówek

Rozpatrywane będą tylko kompletne oferty, które wpłyną do podanego terminu. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.milanowek.pl oraz na tablicy informacyjnej w budynku A Urzędu Miasta, ul. Kościuszki 45.

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2010 Urząd Miasta Milanówka / data wydruku 20.01.2021 18:32:49
Wydruk ze strony: http://milanowek.home.pl/2830,275