Strona milanowek.pl wykorzystuje do działania pliki cookies. Pozostając na niej, wyrażasz zgodę na ich używanie. Dowiedz się więcej »

[X] Zamknij

Wykaz rejestrów

Dane zawarte w wykazanych poniżej rejestrach udostępniane są na wniosek, zgodnie z zasadami dostępu do informacji publicznej.


  • Biuro Rady Miasta
    • Rejestr uchwał Rady Miasta Milanówka
    • Zbiory protokołów z posiedzeń Rady Miasta i jej Komisji
    • Rejestr interpelacji
    • Rejestr skarg i wniosków
    • Rejestr Klubów Radnych
  • Referat Budżetowo-Finansowy
    • Rejestry przypisów i odpisów podatku wg rodzaju podatków
    • Rejestr VAT
    • Rejestry księgowe
    • Rejestry umów wg rodzajów umów
    • Ewidencja środków trwałych
  • Referat Gospodarki Nieruchomościami i Planowania Przestrzennego
    • Rejestr Miejscowych Planów Zagospodarowania Przestrzennego
    • Rejestr wydanych decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego
    • Rejestr wydanych decyzji o ustaleniu warunków zabudowy
    • Rejestr wniosków o sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego lub ich zmian
    • Gminny zasób nieruchomości
    • Gminna ewidencja zabytków
    • Ewidencja miejscowości, ulic i adresów
  • Referat Ochrony Środowiska i Gospodarki Zielenią
    • Rejestr działalności regulowanej
    • Rejestr podmiotów posiadających zezwolenie na odbiór nieczystości stałych i ciekłych z terenu Gminy Milanówek
    • Ewidencja pomników przyrody
    • Rejestr psów ras agresywnych
  • Referat Organizacyjny
    • Rejestr zarządzeń Burmistrza Miasta Milanówka
    • Rejestr wpływającej korespondencji do Urzędu Miasta
    • Ewidencja przeprowadzonych kontroli
    • Rejestr skarg i wniosków
    • Rejestr postanowień wydanych przez Burmistrza
    • Rejestr upoważnień i pełnomocnictw
    • Rejestr gminnych jednostek organizacyjnych
    • Rejestr samorządowych instytucji kultury
    • Rejestry zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych
    • Rejestr wniosków i wydanych licencji na wykonywanie transportu drogowego taksówką
    • Ewidencja Innych Obiektów Świadczących Usługi Hotelarskie
    • Ewidencja delegacji służbowych
    • Ewidencja działalności gospodarczej (wpisy archiwalne tj. wykreślone przed 1 stycznia 2012 r.)
    • Rejestr przyznanych przez Miasto tytułów honorowych
    • Ewidencja materiałów promocyjnych
  • Referat Oświaty
    • Rejestr niepublicznych placówek oświatowych
    • Rejestr żłobków i klubów dziecięcych
    • Rejestry awansów zawodowych nauczycieli
  • Referat Technicznej Obsługi Miasta
    • Rejestr zamówień publicznych
  • Referat Zamówień Publicznych
    • Rejestr zamówień publicznych
  • Stanowisko ds. obronnych, Obrony Cywilnej i Zarządzania Kryzysowego
    • Rejestr decyzji o nałożeniu świadczeń rzeczowych na rzecz obrony
  • Urząd Stanu Cywilnego
    • Rejestr ewidencji ludności i dowodów osobistych
    • Rejestr wyborców
    • Rejestr osób prowadzonych na potrzeby kwalifikacji wojskowych
    • Rejestr akt stanu cywilnego
    • Rejestr medali za długoletnie pożycie małżeńskie
  • Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
    • Wykaz budynków i lokali (analiza)
    • Wykaz dzierżaw gruntu pod garaże w administrowanych przez ZGKiM nieruchomościach
    • Wykaz lokali użytkowych w administrowanych przez ZGKiM nieruchomościach
    • Wykaz dzierżaw gruntu na Targowisku Miejskim
    • Rejestr spraw sądowych
    • Rejestr umów z zakresu spraw technicznych
    • Rejestry tematyczne z zakresu spraw finansowo-księgowych
    • Wykaz budynków prywatnych zasiedlonych na podstawie szczególnego trybu najmu (analiza)
    • Rejestr pustostanów

Wersja do druku