Strona milanowek.pl wykorzystuje do działania pliki cookies. Pozostając na niej, wyrażasz zgodę na ich używanie. Dowiedz się więcej »

[X] Zamknij
Strona główna »  Samorząd»  Burmistrz

Burmistrz Miasta Milanówka

Burmistrz Miasta Milanówka
Wiesława Kwiatkowska

Wiesława Kwiatkowska – ur. 22 listopada 1962 r. w Warszawie. Szczęśliwa mężatka i spełniona matka. Od 1989 roku mieszka i pracuje w Milanówku, rodzinnym mieście rodziców - Barbary z domu Kucharskiej i Maksymiliana Kołota. Ukończyła studia wyższe na wydziale Zootechniki Szkoły Wyższej Gospodarstwa Wiejskiego – Akademii Rolniczej w Warszawie, z tytułem magistra inżyniera; studia podyplomowe na kierunkach – Administracja Samorządowa oraz Przygotowanie i Zarządzanie Projektami Unii Europejskiej. Posiada certyfikat zarządzania projektami i zarządzania ryzykiem. W 1997 roku rozpoczęła pracę w Urzędzie Miasta Milanówka. W 2000 roku otrzymała nominację na stanowisko Sekretarza Miasta, a funkcję tę pełniła do 2008 roku. Dotychczas prowadziła własną działalność gospodarczą. Posiada wiedzę oraz doświadczenie w samorządzie i w biznesie.


Kontakt z Burmistrzem

Burmistrz przyjmuje interesantów w każdą środę po wcześniejszym umówieniu się przez Sekretariat Burmistrza.

ul. Kościuszki 45, 05-822 Milanówek
tel. 22 758 30 61 wew. 217, 758 30 62 wew. 222
e-mail: burmistrz@milanowek.pl


Kompetencje Burmistrza

    1. Burmistrz wykonuje zadania określone w ustawie o samorządzie gminnym oraz innych przepisach określających status Burmistrza.
    2. Burmistrz udziela informacji publicznej w trybie i na zasadach określonych w ustawie, w zakresie nieprzekazanym do realizacji innym pracownikom w niniejszym Regulaminie lub na postawie upoważnień.
    3. Burmistrzowi podlegają bezpośrednio następujące komórki organizacyjne:

    1) Referat Zamówień Publicznych
    2) Referat Oświaty;
    3) Referat Informatyki;
    4) Urząd Stanu Cywilnego;
    5) Audytor Wewnętrzny;
    6) Zespół Radców Prawnych;
    7) Doradcy Burmistrza;
    8) Asystenci Burmistrza.



      Wersja do druku